2011. július 27., szerda

Egy mandulátlan gyerek, egy szülinap és egyebek

Köszönjük a ránkgondolást mindenkinek, lassan letelik a műtét utáni második hét is, és Máté ugyanazokra a tevékenységekre lesz jogosult, mint annakelőtte. Nem kicsit van már tele a kismicsodedlije a "neszaladjnemásszráneüljaszéléreleneess" típusú szülői őrző-védő tevékenységgel, de két hétig még szakadhatott volna a seb, úgyhogy nem kímélhettük meg önnön aggódásunktól.


Életemben ennyit nem kirakóztam-olvastam-építettem, de ő sem. Élvezte persze, hogy a többieket lekapcsolták a nagyszülők és csak az Övéi voltunk, de pár nap után már sokatmondóan csak annyit üzent Fanniéknak a telefonba: "Gyertek!"


A nagyok visszaszerzésének örömére világraszóló szülinapi bulit rendeztünk. Íme az ünneplő tömeg arcfestőművésznőnk (természetesen Fanni) által kidekorált fele.


Torták.


...és az aprónép támad.


Mindenben jól megértik egymást, de tésztázásban még annál is jobban.


Ez pedig már a hétköznap. Ma egész nap alig láttam a csemetéket: bakugan-harcokat vívtak, üvegfestettek, gyurmáztak, postásat játszottak (ennyi levelet utoljára koleszos koromban kaptam), báboztak, gyöngyöztek, édeshármasban. Egy kezemen megtudtam számolni az összeveszéseket, tudjátok, mekkora dolog ez?


Míg Pocika az sk nyakláncában kicsit mintha Afrikából csöppent volna ide, Fannin jól rejti a párna, hogy  kicsit sem éhező típusú párnácskás külalakot öltött.


Nem kell ahhoz csajnak lenni, hogy valaki szeressen gyöngyöt fűzni, ezt duplán bizonyíthatom!


Ez pedig megint a telefonról: tegnap meghódítottuk a Planetáriumot -teljesen lenyűgözött mindannyiónkat- majd a Margit-szigetet is, a lábunk elkopott ugyan, de minden fát megmásztak, amelyik hagyta magát.





1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy minden baj nélkül átvészeltétek a műtétet! A gyerekek változatlanul tüneményesek.

    VálaszTörlés