2012. április 6., péntek

Életjel

Lusta voltam, ez van. Valahogy nem volt az utóbbi hetekben blogírogatós kedvem -sőt fotózós sem, a képek számából láthatjátok, hiszen amit most felvonultatok, az két hónap teljes termése.
Most viszont összekötöttem a kellemeset a hasznossal: a körömlakkszáradás és a házimunka abszolút összeférhetetlen, viszont a billentyűk pötyögtetése nagyonis jó hatással van a lakkocskára. :) A gyerekek ugyanis mamiéknál tavaszolnak, én pedig részesíthetem magam a lakkozott köröm luxusában, sőt, el se mondom, még mi mindenben... :D
Na de jöjjön a lényeg, a képek:


Informatikuscsemeték.


Fanninak több barátnőzős nap is kijutott az utóbbi időben, itt Szimivel, sminkelés előtt.


Itt pedig Dorkával és Villővel vámpírnak kifestve. (A forgatókönyv nagyjából ugyanaz, bárki jön is: egy kis kutyázás, utána öltözködés, sminkelés, tánckoreográfiák kitalálása és előadása.)


Pocihoz is jöttek a haverok, de a pasikat elnyelte a fiúszoba, így már csak a búcsú után kattintottam le a csapzott emberkét. Sejthetitek, ők sem a lábukat lógatták... :)


Na, melyikőtöknek van rajtunk kívül olyan szomszédasszonya, aki simán elbánik egy fél óvodányi gyerekkel? :D


Ez egy nagyon huncut és nagyon tipikus Máté-fej.


A kis úszóbajnokok a fürdőkádban is szívesen elmerülnek. Már csak emlék a Máté hajmosós sivalkodása.



Fanni sátort vert a nappaliban és beágyazták magukat Mátéval.



Mátéra így hatott a logikai készlet.


És VÉGRE: a kisembert sikerült lerobbantani a motorról és új járművön teker!
Oké, bevallom, cukrot ígértem neki, ha hajlandó kipróbálni a rollert. Az már a szerencsén múlott, hogy a végére ki is ment a fejéből a jutalom, annyira beleszeretett.
(Közben megérkezett a hír papitól, hogy épp a szoboszlói kisbiciklin ügyeskedik!)


1 megjegyzés:

  1. Körömlakk, gyerekmentes napok, szuper szomszéd..pfujj. Csak irigykedem.
    A lustaság meg a levegőben volt, rajtam kívül még legalább 2 nőcit tudok felsorolni, akik alig (semmit) írtak a blogjukba az elmúlt hónapban..örülünk, hogy most vannak képek;)

    VálaszTörlés