2012. január 12., csütörtök

Pókember, vámpírlány és egy kis karácsony


Lehet vitatkozni, melyik jobb: közvetlen karácsony után születni, vagy 1 nappal szilveszter után? Én utóbbit abszolváltam, Domi, a gyerkőcök barátja az előbbit. Így karácsony előtt még megünnepeltük a kisember születésnapját egy játszóházban, itt a nagyok lehetőséget kaptak némi átalakulásra is.


Poci még maradt az ovis nagyfiúk kedvencénél, Fanni pedig kinőtt a Barbie-korszakból, mint látható.


Máténak eszébe sem jutott kivárni a sort az arcfestőnél, inkább végigugrálta a 3 órás bulit.


Főleg, hogy ő saját erőből is tud olyan félelmetesen kinézni, mint a másik kettő festékkel. :)


A szünetben voltak végre ráérős reggelik, az egyik ilyenen készült fizikai kísérletnek álcázva ez a mosolygós pirítós.


Fanninak pedig önkifejezős pirítós.


Máté egészen újszerűen használta a Geomagot.


Ez a karácsonyfánk: olyan hatalmas, hogy a szobánk szinte erdővé lényegült át.


Gyönyörködés.


És még egy kis gyönyörködés. :) 


Ez pedig egy kis korrekció, mert apa szerint az előző kép az új frizkómról nem a legelőnyösebb formámat mutatta (ő nem így fogalmazott). Önkezűleg ezt sikerült fotóznom, a fejem másik felét képzeljétek hozzá. :)

5 megjegyzés:

  1. Petra megjegyzése a képedhez Kinga: " ajjj levágatta a haját, így nem jó...:)
    a jelzőt nem írom le,mert szerintem meg jó lett!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon jó!
    Mondd már meg légyszi, hogy mivel fested a gyerkőcöket? Nekem kékre kellene festeni, de nem tudom mivel lehet.

    VálaszTörlés
  3. Farki, ezt a játszóházban készítette nekik egy arcfestő csajszi. Kreatív boltokban lehet arcfestéket kapni, de azzal ennyire szépen nem lehet dolgozni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az ötletet. Kreatív boltra nem gondoltam, én akartam krémet színesíteni :)

      Törlés
  4. Abban az a nehéz, hogy milyen festéket használj. Az ételfesték például úgy megfogja a bőrt, hogy napokig nem lehet majd rendesen lemosni. Nehéz ügy.

    VálaszTörlés